Labas ziņas mūsu slimnīcas pacientiem un apmeklētajiem - no šodienas, 20. oktobra pašā teritorijas centrā, D kvartālā (D9), durvis ver Klientu apkalpošanas centrs. Tas nozīmē, ka teju visus interesējošos jautājumus būs iespējams noskaidrot vienā vietā, netērējot laiku, apmeklējot atsevišķas slimnīcas reģistratūras un struktūrvienības.
Šeit varēs:
- Saņemt informāciju un pakalpojumus, kas saistīti ar pacientu veselības aprūpes procesa organizēšanu (pieraksts uz ambulatoriem veselības aprūpes pakalpojumiem, pieraksts gaidītāju rindā, piem. uz kataraktas operācijām), un veselības aprūpes pakalpojuma saņemšanu; 
- Saņemt vispārēju informāciju par slimnīcas struktūrvienībām un sniegtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem, to atrašanās vietām, pieņemšanas laikiem; 
- Risināt jautājumus, kas saistīti ar apmaksu vai veselības aprūpes pakalpojuma saņemšanu un tā kvalitāti; 
- No tuviniekiem saņemt un nodot stacionāra pacientiem nododamās mantas; 
- Iesniegt iesniegumus izskatīšanai, tai skaitā arī iesniegumu par atlikto maksājumu; 
- Pirms stāšanās stacionārā uz plānveida pakalpojuma saņemšanu, izdrukāt veiktā COVID-19 testa rezultātu 
Darba laiks darba dienās no 7.30 – 18.00
Centrā strādās zinošakie un pieredzējušākie Klientu apkalpošanas daļas darbinieki, kuri palīdzēs atrisināt visdažādākos jautājumus un padarīt pieredzi mūsu slimnīcā pēc iespējas mazāk satraucošu!
Centra atrašanās vieta:

 
 
 
 
 
 
 
 
